Όροι χρήσης

Γενικά 

Το saltandpepper είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πωλήσεων προϊόντων μέσω του Διαδικτύου και του ιστότοπου www.saltandpepper.gr της εταιρείας «ΜΑΝ. ΒΙΤΣΑΞΑΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ Α.Ε.» (δ.τ. «EVE AE»), που εδρεύει στο Κορωπί Αττικής, στο 21ο χλμ. Λ.Λαυρίου (στάση Καρελά), ΑΦΜ 094223300, ΔΟΥ ΦΑΕ Αθηνών, τηλ. 210 6029511, φαξ 210 6029161, καλούμενης εφεξής χάριν συντομίας «Εταιρεία».
Η προβολή, παρουσίαση, πώληση, μεταφορά, παράδοση και τυχόν επιστροφή των προϊόντων που προβάλλονται στην παρούσα ιστοσελίδα καθώς και η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και η ασφάλεια των συναλλαγών σας διέπονται από τους παρόντες όρους χρήσης, τους οποίους σας καλούμε να διαβάσετε πριν από την πλοήγηση σας στο saltandpepper και την πραγματοποίηση των αγορών σας. Η πλοήγησή σας στο saltandpepper καθώς και η πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής ή επικοινωνίας με την Εταιρεία σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης από εσάς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας ή επιφύλαξή σας για μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων μπορείτε να αποστέλλετε το σχετικό email σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση evesa@evesa.gr πριν την πλοήγησή σας ή την πραγματοποίηση της συναλλαγής, άλλως η αποδοχή όλων των όρων από εσάς είναι ανεπιφύλακτη.
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις της πλοήγησης στον ιστότοπο www.saltandpepper.gr και των συναλλαγών που γίνονται μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Αναλαμβάνει επίσης την υποχρέωση να ενημερώνει τον ιστότοπο www.saltandpepper.gr, για οποιαδήποτε τροποποίηση ή/και προσθήκη στους όρους αυτούς. Επίσης, διατηρεί το δικαίωμα, οποιαδήποτε χρονική στιγμή να αλλάξει, προσαρμόσει ή σταματήσει οποιαδήποτε επιμέρους λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας, διατηρεί δε και το αποκλειστικό δικαίωμα, και ο καταναλωτής το αποδέχεται, να διακόπτει μόνιμα ή προσωρινά την λειτουργία του saltandpepper με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες/μέλη και τους επισκέπτες του saltandpepper.
Η εταιρεία λαμβάνει κάθε δυνατή επιμέλεια για την ορθή δημοσίευση – εμφάνιση των πληροφοριών που αφορούν στα προϊόντα που προωθεί μέσα από το saltandpepper. Η Εταιρεία πάντως δεν ευθύνεται για ενδεχόμενα σφάλματα στο πλαίσιο της λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος στις αναγραφόμενες και εμφανιζόμενες πληροφορίες (όπως όλως ενδεικτικά την αναγραφόμενη τιμή, την διαθεσιμότητα, την φωτογραφία, το είδος κλπ) που μπορεί να οφείλονται ενδεικτικώς σε τεχνολογικές αστοχίες-λάθη, τυπογραφικά ή/και «ανθρώπινα» λάθη ή/και λανθασμένες πληροφορίες από τους προμηθευτές έστω και από αμέλειά της. Αν διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα πριν ή/και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας καλούμε να αποστείλετε σχετικό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση evesa@evesa.gr και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 210 6029511 ή στο φαξ 210 6029161. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εφόσον διαπιστώσετε σφάλμα σας καλούμε να μην προχωρείτε στην αποστολή αιτήματος παραγγελίας πριν την ειδοποίηση της Εταιρείας και την αποσαφήνιση του συγκεκριμένου θέματος.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα saltandpepper προβάλλει και μεταπωλεί τα προϊόντα της ανωτέρω Εταιρείας. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επιλέγει ελεύθερα τα προϊόντα που προβάλλει στο saltandpepper και να τροποποιεί, ανανεώνει ή/και αποσύρει αυτά οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή/και τήρηση οποιασδήποτε προθεσμίας. Το ίδιο ισχύει και για την τιμολογιακή της πολιτική, τις τυχόν προσφορές και τις εκπτώσεις της.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:
Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά saltandpepper, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από αυτό τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα βήματα που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την εταιρεία μας. Για την εξυπηρέτησή σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του saltandpepper συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία που εμφανίζονται στην φόρμα παραγγελίας. Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλεται στην εταιρεία εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της ρητής σας συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή της ως άνω φόρμας. Σε κάθε περίπτωση κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους. Επίσης ευθύνεστε για την ορθότητα και την νομιμότητα των ως άνω στοιχείων σας τα οποία η Εταιρεία τα γνωρίζει μόνον κατά δήλωσή σας. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν δικαίωμα να ζητήσουν οποτεδήποτε και χωρίς καμία επιβάρυνσή τους τη διαγραφή των στοιχείων τους, ανά πάσα στιγμή στέλνοντας σχετικό γραπτό αίτημα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Εταιρείας. Η διαγραφή από την ηλεκτρονική επικοινωνία, μπορεί να γίνει επίσης πατώντας το πεδίο unsubscribe που θα βρείτε στο κάτω μέρος του ηλεκτρονικού αρχείου.
Με την αποστολή του αιτήματος προς παραγγελία σας εμφανίζεται αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από την Εταιρεία με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας. Εφόσον το αίτημά παραγγελίας σας αποσταλεί από τις 9.00 έως τις 13.30 σε εργάσιμη ημέρα και ώρα (από Δευτέρα έως Παρασκευή) τότε θα λάβετε άμεσα μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας από την εταιρεία μας. Διαφορετικά το εν λόγω μήνυμα θα το λάβετε εντός της αμέσως επόμενης εργάσιμης ημέρας. Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημά σας η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών, σύμφωνα με τα κατωτέρω οριζόμενα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία, τότε η Εταιρεία θα έρχεται σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς την Εταιρεία. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
Η Εταιρεία δύναται να έρθει σε επαφή μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας καθ΄όλη τη διάρκεια μέχρι και την παράδοση της παραγγελίας σας σε εσάς για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τη λήψη, την επεξεργασία, την εκτέλεση ή/και τη μεταφορά της παραγγελίας σας ή/και την πληρωμή ή/και την επιστροφή των προϊόντων ή για οτιδήποτε άλλο. Τα μέρη συμφωνούν ότι η εν λόγω επικοινωνία (μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει) καλύπτει και τις νόμιμες προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκφράσετε τις αντιρρήσεις, ή να σας παρέχουμε διευκρινίσεις για στο περιεχόμενο κάποιου μηνύματος που έχετε λάβει κατά τα ανωτέρω, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και απαντητικό μήνυμα στο sms που θα έχετε λάβει ή/και να μας πάρετε απευθείας τηλέφωνο στο τηλέφωνα 210 6029511.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η πληρωμή της παραγγελία σας στο saltandpepper μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
α) Πιστωτική κάρτα (VISA, Mastercard). Δεν έχετε καμία επιπλέον χρέωση από το saltandpepper για αγορές με πιστωτική κάρτα.
Η εκκαθάριση των συναλλαγών με πιστωτικές κάρτες στο saltandpepper γίνεται αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό σύστημα συναλλαγών της Εθνικής Τράπεζας. Με την ολοκλήρωση της online παραγγελίας στο saltandpepper, μεταφέρεστε στο περιβάλλον της τράπεζας, σε μία ειδικά διαμορφωμένη σελίδα και καλείστε να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Τα στοιχεία αυτά δεν γίνονται γνωστά στο saltandpepper, και σε κανέναν άλλο, παρά μόνο στην τράπεζα, η οποία και θα επεξεργαστεί την οικονομική συναλλαγή της παραγγελίας σας.
Η διαδικασία πληρωμής μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλής, και καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server της Εθνικής Τράπεζας με κρυπτογράφηση 128 bit, τη μέγιστη που διατίθεται σήμερα.
Η χρέωση στην κάρτα σας καταγράφεται με δικαιούχο την EVE SA, την Eταιρία που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί το saltandpepper. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από το saltandpepper λόγω ακύρωσης ή επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται ο λογαριασμός της ίδιας πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της παραγγελίας σας με την επιφύλαξη όσων ορίζονται στην παράγραφο των επιστροφών / ακυρώσεων κλπ.
β)Αντικαταβολή (πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση). 
Με τη μέθοδο της αντικαταβολής, πληρώνετε μετρητά το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας με την παραλαβή της από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς, έξοδα αντικαταβολής κλπ). 
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από το saltandpepper λόγω επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται τραπεζικός λογαριασμός που θα μας υποδείξετε με αριθμό IBAN. Οποιαδήποτε τυχόν έξοδα χρεώσει η τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός σας επιβαρύνουν. 
γ)Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας και στο e-mail, αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε τυχόν έξοδα σας χρεώσει διαφορετική τράπεζα, σας επιβαρύνουν εξ'ολοκλήρου. Το ποσό που θα αποσταλεί προς την Τράπεζα της Εταιρείας θα πρέπει να είναι το ακριβές τελικό ποσό της παραγγελίας σας χωρίς καμία αφαίρεση εξόδων της τραπέζης σας.
Στη συνέχεια πρέπει να μας αποστείλετε αντίγραφο της συγκεκριμένης κατάθεσης είτε με φαξ, στο 210 6029161, είτε μέσω e-mail στο evesa@evesa.gr. Μετά τη λήψη έγκυρου αντίγραφου κατάθεσης του συνολικού ποσού ακολουθείται η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας. Σε περίπτωση μη λήψης αντιγράφου εντός 7 ημερολογιακών ημερών, ή μη λήψης έγκυρου αντιγράφου κατάθεσης, ή του συνόλου του ποσού, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα. Θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. 
Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων) θα ακολουθείται η διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας μέσω της αποστολής σχετικού μηνύματος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση. Οποιαδήποτε τυχόν έξοδα χρεώσει η τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός που θα μας υποδείξετε, σας επιβαρύνουν. 
Ο τραπεζικός λογαριασμός, στον οποίο θα πρέπει να καταθέσετε το ακριβές τελικό ποσό της παραγγελίας σας, όπως αυτό αναγράφεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας που λάβατε με e-mail, ανήκει στην τράπεζα ALPHA BANK και έχει αριθμό: IBAN: GR3401402450147002320000237).

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το saltandpepper συνεργάζεται με εταιρίες ταχυμεταφορών (courier) και αποστέλλει τις παραγγελίες σας, όπου εσείς δηλώσετε στην φόρμα παραγγελίας ως τόπο παραλαβής, σε όλη την Ελλάδα, και όχι στο εξωτερικό.
Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας, γενικά το κόστος αποστολής έχει ως ακολούθως:
-για παραγγελίες συνολικής αξίας έως και 69 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, το κόστος αποστολής είναι 5 € με ΦΠΑ σε όλη την Ελλάδα
-για παραγγελίες συνολικής αξίας ίσης ή και άνω των 70 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, η αποστολή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλη την Ελλάδα
Το ακριβές ποσό υπολογίζεται αυτόματα πριν ολοκληρώσετε την καταχώρηση της παραγγελίας σας και αφού έχετε επιλέξει τον τόπο αποστολής της.
Οι παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλλονται μέσα σε 2 - 4 εργάσιμες ημέρες, και παραδίδονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών στον χώρο σας είτε σε 1 επιπλέον εργάσιμη ημέρα αν βρίσκεστε στην Αττική ή σε πρωτεύουσες Νομών, είτε σε 2 επιπλέον εργάσιμες ημέρες σε διαφορετική περίπτωση. Στις περιπτώσεις που ο προορισμός της παραγγελίας είναι εκτός Ελλάδας ή χαρακτηρίζεται απομακρυσμένος ή δυσπρόσιτος από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών, θα προηγείται συνεννόηση μαζί σας πριν την αποστολή της για τον ακριβή τρόπο παραλαβής. 
Η Εταιρεία και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω χρονοδιάγραμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Όλως ενδεικτικά: δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας, τρομοκρατικές ενέργειες, φυσικές καταστροφές, κυβερνητικές ή νομοθετικής πράξεις κλπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η Εταιρεία θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος.
Παρ’ όλο που η Εταιρεία λαμβάνει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΊΌΝΤΩΝ

Eχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε, αναιτιολόγητα, κατόπιν σχετικού γραπτού αιτήματός σας, το προϊόν που παραλάβατε εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του, χωρίς κανένα απολύτως κόστος, πλην των εξόδων αποστολής και επιστροφής του (με την εταιρεία ταχυμεταφορών που σας προτείνουμε), η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη και δικά σας έξοδα. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός των 7 ημερών είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα στοιχείο του (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας, κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα και να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους, ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής)
Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψετε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση αυτή, τυχόν έξοδα που θα προκύψουν κατά την πίστωση των λογαριασμών αυτών, βαρύνουν εσάς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που επιστρέψετε στην παραπάνω διεύθυνση.
Επιστροφές σε δώρα τα οποία έχουν δοθεί διαφημιστικά ή σε προσφορά με κάποιο άλλο προϊόν δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση επιστρέφονται με χρέωσή σας.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο saltandpepper.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς αφαιρουμένων τυχόν εξόδων για την πίστωση του ποσού στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημά σας.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.
Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση evesa@evesa.gr, μέσα σε προθεσμία 7 ημερών από την παραλαβή του, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. 
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, το saltandpepper θα σας το αντικαταστήσει χωρίς κανένα δικό σας έξοδο, εφόσον έχετε εμπρόθεσμα υποβάλει το σχετικό αίτημά σας και επιβεβαιωθεί από την εταιρεία το πρόβλημα. Στην περίπτωση αυτή, το saltandpepper θα αναλάβει τα έξοδα παραλαβής και επιστροφής του με εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής του . Στη συνέχεια, και εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, το saltandpepper σας αντικαθιστά (χωρίς καμία επιπλέον χρέωση) το συγκεκριμένο είδος με καινούργιο μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την επιβεβαίωση του προβλήματος. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων, που δεν έχουν παραληφθεί από την Εταιρεία δεν γίνονται δεκτές, ενώ εφόσον δεν διαπιστωθεί πρόβλημα – ελάττωμα στο προϊόν που επιστρέφετε, χρεώνεστε το κόστος της αποστολής και επιστροφής του. 
Στις περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές.